Odbojkaški kamp Vanje Grbića

Politika kvaliteta

Politika

Kvaliteta

Misija

Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić

Misija Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić je pružanje usluga u oblasti sportskih aktivnosti, a koje ispunjavaju zahteve korisnika i zahteve odgovarajućih propisa.


U želji da se neprestano razvijamo i unapređujemo kvalitet naših usluga i da razumemo i ispunimo potrebe i očekivanja naših korisnika i svih zainteresovanih strana, kao i da postanemo partner od poverenja opredelili smo se za uspostavljanje efektivnog i efikasnog sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa standardom ISO 9001:2019.

01

Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić ima za ciljeve da:

  • Osigura kvalitet proizvoda i usluga svojim korisnicima na domaćem i stranim tržištima, obezbeđenjem i dostupnošću širokog asortimana proizvoda po konkurentnim cenama, kroz brze i redovne isporuke, tačnost i pouzdanost, oslanjanjem na kompetentnost i profesionalnost zaposlenih, stvarajući dodatnu vrednost korisnicima, zaposlenima i društvu;
  • Obezbedi i trajno održava svoje mesto među vodećim kompanijama u oblasti sportskih aktivnosti u Srbiji;
  • Stalno povećava učešće na tržištu na kome pruža svoje usluge kroz izgradnju široke mreže i uspostavljanje saradnje sa već postojećim poslovnim partnerima i povezivanje sa svim zainteresovanim stranama.
02

Cilj ćemo ostvariti neprestanim unapređenjem sistema u skladu sa zakonskom regulativom, zahtevima rukovodstva, sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda ISO 9001:2019, što obuhvata:

  • Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose zadovoljenju korisnika i sprovođenje mera za povećanje zadovoljenja korisnika i svih zainteresovanih strana;
  • Afirmisanje liderstva kao jednog od principa rukovođenja;
  • Aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju aktivnosti u procesima realizacije proizvodnje, distribucije i usluga kroz stručna osposobljavanja i usavršavanja, stimulisanje kreativnosti, inicijativnosti i odgovornosti u radu;
  • Menadžment procesima i resursima za sprovođenje, održavanje i stalno poboljšavanje sistema menadžmenta kvalitetom;
  • Prepoznavanje rizika po poslovanje firme i sprovođenje proaktivnih akcija za smanjenje njihovog uticaja na firmu;
  • Stalnu modernizaciju usluga i poboljšanja uslova rada, ulaganje u obuke zaposlenih, podizanje svesti i povećanja znanja i kompetentnosti;
  • Očuvanje znanja firme i negovanje međuljudskih odnosa.

Direktor Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić

Vladimir Vanja Grbić

Serbian