Politika
Kvaliteta
Misija
Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić
Misija Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić je pružanje usluga u oblasti sportskih aktivnosti, a koje ispunjavaju zahteve korisnika i zahteve odgovarajućih propisa.
U želji da se neprestano razvijamo i unapređujemo kvalitet naših usluga i da razumemo i ispunimo potrebe i očekivanja naših korisnika i svih zainteresovanih strana, kao i da postanemo partner od poverenja opredelili smo se za uspostavljanje efektivnog i efikasnog sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa standardom ISO 9001:2019.
01
Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić ima za ciljeve da:
- Osigura kvalitet proizvoda i usluga svojim korisnicima na domaćem i stranim tržištima, obezbeđenjem i dostupnošću širokog asortimana proizvoda po konkurentnim cenama, kroz brze i redovne isporuke, tačnost i pouzdanost, oslanjanjem na kompetentnost i profesionalnost zaposlenih, stvarajući dodatnu vrednost korisnicima, zaposlenima i društvu;
- Obezbedi i trajno održava svoje mesto među vodećim kompanijama u oblasti sportskih aktivnosti u Srbiji;
- Stalno povećava učešće na tržištu na kome pruža svoje usluge kroz izgradnju široke mreže i uspostavljanje saradnje sa već postojećim poslovnim partnerima i povezivanje sa svim zainteresovanim stranama.
Cilj ćemo ostvariti neprestanim unapređenjem sistema u skladu sa zakonskom regulativom, zahtevima rukovodstva, sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda ISO 9001:2019, što obuhvata:
- Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose zadovoljenju korisnika i sprovođenje mera za povećanje zadovoljenja korisnika i svih zainteresovanih strana;
- Afirmisanje liderstva kao jednog od principa rukovođenja;
- Aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju aktivnosti u procesima realizacije proizvodnje, distribucije i usluga kroz stručna osposobljavanja i usavršavanja, stimulisanje kreativnosti, inicijativnosti i odgovornosti u radu;
- Menadžment procesima i resursima za sprovođenje, održavanje i stalno poboljšavanje sistema menadžmenta kvalitetom;
- Prepoznavanje rizika po poslovanje firme i sprovođenje proaktivnih akcija za smanjenje njihovog uticaja na firmu;
- Stalnu modernizaciju usluga i poboljšanja uslova rada, ulaganje u obuke zaposlenih, podizanje svesti i povećanja znanja i kompetentnosti;
- Očuvanje znanja firme i negovanje međuljudskih odnosa.
Direktor Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić