Politika
Kvaliteta
Misija
Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić
Misija Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić je pružanje usluga u oblasti sportskih aktivnosti, a koje ispunjavaju zahteve korisnika i zahteve odgovarajućih propisa.
In order to constantly develop and improve the quality of our services and to understand and meet the needs and expectations of our customers and all stakeholders, as well as to become a trusted partner, we have decided to establish an effective and efficient quality management system in accordance with ISO 9001 : 2019.
01
Sportsko udruženje Vladimir Vanja Grbić ima za ciljeve da:
- Osigura kvalitet proizvoda i usluga svojim korisnicima na domaćem i stranim tržištima, obezbeđenjem i dostupnošću širokog asortimana proizvoda po konkurentnim cenama, kroz brze i redovne isporuke, tačnost i pouzdanost, oslanjanjem na kompetentnost i profesionalnost zaposlenih, stvarajući dodatnu vrednost korisnicima, zaposlenima i društvu;
- Obezbedi i trajno održava svoje mesto među vodećim kompanijama u oblasti sportskih aktivnosti u Srbiji;
- Stalno povećava učešće na tržištu na kome pruža svoje usluge kroz izgradnju široke mreže i uspostavljanje saradnje sa već postojećim poslovnim partnerima i povezivanje sa svim zainteresovanim stranama.
Cilj ćemo ostvariti neprestanim unapređenjem sistema u skladu sa zakonskom regulativom, zahtevima rukovodstva, sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda ISO 9001:2019, što obuhvata:
- Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose zadovoljenju korisnika i sprovođenje mera za povećanje zadovoljenja korisnika i svih zainteresovanih strana;
- Afirmisanje liderstva kao jednog od principa rukovođenja;
- Aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju aktivnosti u procesima realizacije proizvodnje, distribucije i usluga kroz stručna osposobljavanja i usavršavanja, stimulisanje kreativnosti, inicijativnosti i odgovornosti u radu;
- Menadžment procesima i resursima za sprovođenje, održavanje i stalno poboljšavanje sistema menadžmenta kvalitetom;
- Prepoznavanje rizika po poslovanje firme i sprovođenje proaktivnih akcija za smanjenje njihovog uticaja na firmu;
- Stalnu modernizaciju usluga i poboljšanja uslova rada, ulaganje u obuke zaposlenih, podizanje svesti i povećanja znanja i kompetentnosti;
- Očuvanje znanja firme i negovanje međuljudskih odnosa.
Direktor Sportskog udruženja Vladimir Vanja Grbić